Keep Going. Incest pedofiler hopp glädje, då och nu

Prinsessans varmaste tack till HEMIMAMMA

Tack vare dej, är min blogg nu i elvte timmen flyttad till Worldpress, du tog dej tid..nästan en hel natt, att hjälpa mej

Ditt blixtrande humör och nya infallsvinklar, gjorde att jag fick en starkt förnyad blogg, med en design som jag är mycket glad över.

Min favoritlåt av Frank o Nancy Sinatra, ersattes av en modernare variant av Jessica , som jag glatt sjunger med i..och själv är jag still going….mina stövlar för mej bara framåt.

Nya adr är htt://prinsessanbarbis@worldpress.com

 

18 svar

  1. Sirpa

    Hemimamma är toppen!!=)

    21 juni, 2011 kl. 23:29

  2. HEMIMAMMA

    Vad rara ord av dig =0) Jag blir jätteglad!!Det känns jättekul att kunna hjälpa och ha kunskapen att göra det.That’s what friends are for och jag känner att jag har vunnit en vän för livet. Aldrig trodde jag att jag skulle få möta en människa som är så lika mig själv??Vissa saker är nog bara meningen att de ska hända….Massor av tacksamma hemikramar ♥

    21 juni, 2011 kl. 23:31

  3. Sirpa

    Tack för din kommentar hos mig!Kram!

    21 juni, 2011 kl. 23:49

    • Trevligt att ses här, och hoppas du trots allt får en fin midsommar. Kram

      22 juni, 2011 kl. 10:50

  4. Hon har hjälpt mig oxå :-))
    Nu hittade jag dig ju,efter lite letande 😉

    Ha en trevlig midsommar nu och kram/Pluppis

    24 juni, 2011 kl. 18:20

  5. Jag önskar dig en Glad Midsommar mitt i den magiska natten!!

    Hemikramar ♥

    25 juni, 2011 kl. 02:53

  6. Kul Pluppis att du hitta mej..En skön midsommar till dej med.Kramar till dej / Barbis

    25 juni, 2011 kl. 10:59

  7. Så fint du har fått här, och så go´ hon är – allas vår underbara Hemimamma ♥
    Nu har jag länkat till dig så att jag hittar tillbaka.
    RozieKramar till dig från mig – Jag blev så glad att du besökte min blogg ♥

    27 juni, 2011 kl. 12:44

    • Ja visst är hon, roligt när vi hittar tillbaka till varandra….ska försöka länka till dej…..ska boa in mej..och sätta fart med läsande o skrivande.
      kram/ Barbara

      27 juni, 2011 kl. 13:45

  8. Kikar in och lämnar en kram ♥

    29 juni, 2011 kl. 16:50

    • Hej, det var ett tag sen , ska kasta mig ut i bloggvärlden
      igen och vill passa på sända en kram.

      28 oktober, 2011 kl. 14:57

  9. Där är du 🙂
    Sommarkramar från Nynäshamn.
    /Urban

    1 juli, 2011 kl. 09:41

  10. Vart har du tagit vägen vännen?? jag har messat dig men du svarade inte…

    Hemikramar ♥

    4 juli, 2011 kl. 05:35

  11. Fina du varit mycket jobb men nu ska jag sätta igång…skrivandet igen…varmaste kramen från mej

    4 juli, 2011 kl. 11:54

  12. skjut den här pilen ▬▬▬►till alla Du bryr dig om. Om du får 5 tillbaka, är du verkligen älskad ; )
    ♥¸.•´¯`♥ **
    (⁀‵⁀) ~ ~ ~.
    `⋎´ `¸.•°*”˜˜”*°•`

    6 juli, 2011 kl. 06:48

    • Anonym

      Söta du finns här strax igen och fortsätter ..varmasre kramen

      26 september, 2011 kl. 11:24

  13. ahh så tjusigt ..helt enormt fin . !! Jag har ännu inte fixat till min ..men måste stämma in i vilken stöttande underbar person Hemis är !!!..nu ska jag läsa lite mer

    25 augusti, 2011 kl. 17:03

  14. Jag blev så glad att du hälsade på hos mig idag!! Du förvandlade en glåmig ond dag tyill glädje! Tack!!

    Hemikramar ♥

    28 september, 2011 kl. 15:11

Lämna en kommentar